ΠΙΣΤΕΥΕ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑ..

ΜΗΝ ΠΙΣΤΕΨΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΨΑΞΕΙΣ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ!
ΚΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΚΑΠΟΥ ΣΤΗΝ ΜΕΣΗ,ΞΕΚΙΝΑ ΑΠ ΤΙΣ ΑΚΡΕΣ,....

Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2012

KAI TO AΡΘΡΟ ΤΟΥ ΔΑΝΙΚΑ ΠΟΥ ΚΡΑΖΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΤΟΝ Θ.ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟ ΠΡΙΝ ΚΑΝ ΚΗΔΕΥΤΕΙ...Η ΜΙΚΡΟΠΡΕΠΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΗΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ!!

ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΚΦΕΡΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΑΠΟΨΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟ ΣΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΑΝ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗ ΑΚΟΜΑ, ΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΗΜΟΥΝ Κ Ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΟΠΑΔΟΣ ΤΟΥ..ΑΛΛΑ Κ ΕΧΘΡΟΣ ΤΟΥ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΔΕΝ ΤΑ ΛΕΣ ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ!!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΙ ΓΡΑΦΕΙ Ο ΔΑΝΙΚΑΣ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΣΤΑ ΝΕΑ Ο, ΑΠ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΚΑΤΕΒΑΣΑΝ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΚΟΥΣΤΗΚΑΝ..ΘΑΥΜΑΣΤΕ ΕΝΑ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΚΩΛΑΝΘΡΩΠΟΥ..


Τα κουσούρια του
Δεν θέλω να υπογράψω αγιογραφία, αλλά όλη την αλήθεια. Οπως την έζησα και την άκουσα από τους συνεργάτες του. Στα γυρίσματα για τον «Μεγαλέξαντρο» πάνω στα βουνά και τα χιόνια το συνεργείο τρέμει από το κρύο και από την πείνα. Η τροφοδοσία της παραγωγής, που την είχε αναλάβει η Φοίβη, μέλλουσα κυρία Αγγελοπούλου, γινόταν με το σταγονόμετρο. Ετσι κάποιοι από το συνεργείο έγραψαν στον τοίχο «Ο Θόδωρος και η καταραμένη Φοίβη». Τρία λοιπόν τα κουσούρια του: η παροιμιώδης τσιγκουνιά του. Η αθεράπευτη αλαζονεία του. Πράγμα που τον έκανε να μιλάει σχεδόν περιφρονητικά όχι μόνο για τους έλληνες συναδέλφους του, αλλά και για αρκετούς μεγάλους. Και το τρίτο η εμμονή του στο ίδιο αισθητικό μοτίβο. Με αποτέλεσμα οι τελευταίες του ταινίες, αποχυμωμένες από ζωντάνια και ουσία, να θυμίζουν, ως σχήμα, την προσωπική του αισθητική. Ομως ουδείς, ακόμα και ένας Τεό, αλάνθαστος!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου